Reklamace a vrácení zboží

Objevili jste nějakou chybu? To nás opravdu mrzí!

I takové věci se stávají. Víme, že naši výrobci dávají veliký důraz na kontrolu kvality, avšak i mistr tesař, se někdy utne. Vaše objednávky balíme vždy s nejvyšší péčí, tak abychom zabránili jejich poškození při přepravě, ale i přes tuto snahu může zboží dojít cestou k újmě. 

Neváhejte nás v těchto případech kontaktovat a my se vynasnažíme, abychom na Vaši tvář opět vrátili úsměv a radost.

V případě poškozeného zboží

  • celou objednávku nebo její poškozenou část vhodně zabalte a zašlete k nám – náklady na odeslání zboží vám v případě uznané reklamace pochopitelně zaplatíme
  • pokud se jedná o rozbité sklo nebo porcelán, nemusíte ji zasílat, ale pořiďte fotodokumentaci a zašlete nám ji na email info@mujstastnydomov.cz, spolu s popisem závady
  • do balíku vložte vyplněný reklamační lístek, kam uvedete důvod vrácení a Vámi preferovaný způsob vyřízení reklamace
  • zašlete nám jej na adresu PAILO DESIGN STORE s.r.o., Piletická 486, 503 41 Hradec Králové
  • zásilku zašlete jako obyčejný balík, případně doporučený balík – prosíme, ne na dobírku!
  • peníze za vrácené zboží Vám vrátíme dle Vašeho požadavku, preferujeme převod na bankovní účet, který uvedete v přiloženém reklamačním protokolu
  • jakmile balík dorazí k nám na sklad, odešleme Vám email s potvrzením, že je reklamace přijata
  • v případě uznané reklamace uhradíme dopravu za zboží my
  • reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů, pokud se s Vámi nedomluvíme na delší lhůtě – obvykle reklamaci vyřídíme bez odkladu, do několika dnů

Vyplnit reklamační protokol

Nevyhovuje? Nevadí!

Může se stát, že Vám z nějakého důvodu nebude zboží vyhovovat. Nemusíte se obávat, vše vyřešíme. Důležité pro nás je, abyste byli vždy spokojení.

Vrácení zboží ve lhůtě 30 dnů

  • zboží zabalte nejlépe do originálního obalu, pokud je to možné
  • do balíku nám také vložte reklamační lístek – nemusíte udávat důvod vrácení, ale vyplňte číslo účtu, na který chcete peníze zaslat
  • na Vámi uvedený email Vám zašleme potvrzení, že byla reklamace přijata a jakým způsobem bude vyřízena
  • zašlete nám jej na adresu PAILO DESIGN STORE s.r.o., Piletická 486, 503 41 Hradec Králové
  • zásilku zašlete jako obyčejný balík, případně doporučený balík – prosíme, ne na dobírku!
  • peníze za vrácené zboží Vám vrátíme dle Vašeho požadavku, preferujeme převod na bankovní účet, který uvedete v přiloženém reklamačním protokolu
  • jakmile balík dorazí k nám na sklad, odešleme Vám email s potvrzením, že jsme vrácené zboží přijali a kdy vám vrátíme peníze

Vyplnit protokol o vrácení