Reklamace a vrácení zboží
Objevili jste nějakou chybu? To nás opravdu mrzí!
I takové věci se stávají. Víme, že naši výrobci dávají veliký důraz na kontrolu kvality, avšak i mistr tesař, se někdy utne. Vaše objednávky balíme vždy s nejvyšší péčí, tak abychom zabránili jejich poškození při přepravě, ale i přes tuto snahu může zboží dojít cestou k újmě.
Neváhejte nás v těchto případech kontaktovat a my se vynasnažíme, abychom na Vaši tvář opět vrátili úsměv a radost.
V případě poškozeného zboží
- celou objednávku nebo její poškozenou část vhodně zabalte a zašlete k nám – náklady na odeslání zboží vám v případě uznané reklamace pochopitelně zaplatíme
- pokud se jedná o rozbité sklo nebo porcelán, nemusíte ji zasílat, ale pořiďte fotodokumentaci a zašlete nám ji na email info@mujstastnydomov.cz, spolu s popisem závady
- do balíku vložte vyplněný reklamační lístek, kam uvedete důvod vrácení a Vámi preferovaný způsob vyřízení reklamace
- zašlete nám jej na adresu PAILO DESIGN STORE s.r.o., Piletická 486, 503 41 Hradec Králové
- zásilku zašlete jako obyčejný balík, případně doporučený balík – prosíme, ne na dobírku!
- peníze za vrácené zboží Vám vrátíme dle Vašeho požadavku, preferujeme převod na bankovní účet, který uvedete v přiloženém reklamačním protokolu
- jakmile balík dorazí k nám na sklad, odešleme Vám email s potvrzením, že je reklamace přijata
- v případě uznané reklamace uhradíme dopravu za zboží my
- reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů, pokud se s Vámi nedomluvíme na delší lhůtě – obvykle reklamaci vyřídíme bez odkladu, do několika dnů
Nevyhovuje? Nevadí!
Může se stát, že Vám z nějakého důvodu nebude zboží vyhovovat. Nemusíte se obávat, vše vyřešíme. Důležité pro nás je, abyste byli vždy spokojení.
Vrácení zboží ve lhůtě 30 dnů
- zboží zabalte nejlépe do originálního obalu, pokud je to možné
- do balíku nám také vložte reklamační lístek – nemusíte udávat důvod vrácení, ale vyplňte číslo účtu, na který chcete peníze zaslat
- na Vámi uvedený email Vám zašleme potvrzení, že byla reklamace přijata a jakým způsobem bude vyřízena
- zašlete nám jej na adresu PAILO DESIGN STORE s.r.o., Piletická 486, 503 41 Hradec Králové
- zásilku zašlete jako obyčejný balík, případně doporučený balík – prosíme, ne na dobírku!
- peníze za vrácené zboží Vám vrátíme dle Vašeho požadavku, preferujeme převod na bankovní účet, který uvedete v přiloženém reklamačním protokolu
- jakmile balík dorazí k nám na sklad, odešleme Vám email s potvrzením, že jsme vrácené zboží přijali a kdy vám vrátíme peníze